Michael Jackson Tribute

Alla inlägg under februari 2010

Av Tom Åsberg - 17 februari 2010 16:33

Hallå hej!

Som rubriken säger så söker jag bakgrunds dansare som vill vara med i min show. Mitt nästa uppträdande kommer bli riktigt stort om vi är några stycken. Kulturnatta 22:a maj 2010!!! :D

Behöver 6-7 st dansare som är ungefär lika lång som mig ca. 177cm.

Alla är välkommna, både tjejer och killar :)

Om ni vill fortsätta dansa med mig efter kulturnatta så är ni mer än välkommna!


Några nummer vi kommer göra:

- They Don't Care About Us

http://www.youtube.com/watch?v=R4KHJ0-b7BU

- Smooth Criminal

http://www.youtube.com/watch?v=bUYD13W-oWs

- Thriller

http://www.youtube.com/watch?v=RYrUQItmW4s

Hör av er till mig om ni är intresserade! :)


Av Tom Åsberg - 8 februari 2010 21:08

Hello!

  

Nu har jag satt upp mina affischer runt stan, äre nån som har sett dom? =) Hoppas det för jag skulle vilja uppträda right now! Om det är nån som vill eller vet någon som vill att jag ska komma och dansa hos er så ring mig nu!!!

  

Jag dansar på alla typer av events, t.ex festivaler, krogar, bröllop, kräftskivor, födelsedag, överraskningsfest, julfest, afterski, privata fester och firmafester.

Ni bestämmer hur länge jag ska köra och det går att anpassa efter era önskemål, tveka inte att ringa eller maila mig! :)

- Mer information i min presentation, haha det rimmade :D

- Lite cooola bilder:

                          

 

 

 



Presentation


Michael Jackson Tribute Show

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards