Michael Jackson Tribute

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Just Beat It

Av Tom Åsberg - 1 december 2009 19:23

Dansar som aldrig förr, men alla steg måste ju sitta. Övar just nu på Beat It och Thriller och det går bra :) Fast två saker som jag skulle vilja ha mer än allt annat just nu är dom här:

- http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=3397&image=1829787&fullwidth=0&fullheight=0

- http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=3397&image=1750614&fullwidth=0&fullheight=0

SJUUUKT SNYGGA!

Dom går att beställa fast det tar typ 30 dagar att få hem dom för företaget ligger i Mexico :O och dom är ganska dyra.. :/


Men hursomhaver, är det ingen som vet nåt evenemang som behöver lite underhållning? Nån fest eller nåt? Hör av er isåfall :)

Nu ska jag fortsätta dansa.

Fred :)





 
 
Ingen bild

anonym

7 december 2009 15:48

bra

 
Cassandra

Cassandra

14 december 2009 17:52

Sv: Tack så jättemycket! :) Och detsamma! :)

Om du får en kommentar på ett blogginlägg och en länk till personens blogg så trycker du på länken så att du kommer in på personens blogg, tryck på kommentarer precis som om du skulle kommentera men när du svarar på vad personen skrivit så skriv ett "Sv" eller "RE" innan. :) Det betyder att du svarat! :) Precis som jag gjorde nu. Mer än så kan man nog inte säga, du gör ju precis som att du ska kommentera fast lite annorlunda! :) Jag hoppas att du förstår, annars får jag försöka förklara igen! :) Sköt om dig!

http://www.cassandraajjohansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tom Åsberg - 18 maj 2010 10:49

Nu snart smäller det!!! Kulturnatta nu på lördag! :D Kl. 21.00 på Idunteatern i Umeå kommer ni att få se en hyllning till Michael Jackson. Ca. 11 minuter långt och består av Michaels allra största hits. Om ni har tid och lust så kika förbi och koll...

Av Tom Åsberg - 17 februari 2010 16:33

Hallå hej! Som rubriken säger så söker jag bakgrunds dansare som vill vara med i min show. Mitt nästa uppträdande kommer bli riktigt stort om vi är några stycken. Kulturnatta 22:a maj 2010!!! :D Behöver 6-7 st dansare som är ungefär lika lång som...

Av Tom Åsberg - 8 februari 2010 21:08

Hello!    Nu har jag satt upp mina affischer runt stan, äre nån som har sett dom? =) Hoppas det för jag skulle vilja uppträda right now! Om det är nån som vill eller vet någon som vill att jag ska komma och dansa hos er så ring mig nu!!!    ...

Av Tom Åsberg - 24 januari 2010 19:57

Modevisningen i fredags på östra gick sjukt bra! Har lagt upp det på youtube så det är bara att kolla in det där om ni missade det. Tack till alla som kom och tjejerna som styrde upp allt! :) http://www.youtube.com/watch?v=VvJeLAoHwN0 ...

Av Tom Åsberg - 21 januari 2010 16:44

MODEVISNING PÅ ÖSTRA GYMNASIET!!! När: Fredag 22 Januari Tid: Kl 13.00   Top Fashion 2010 kommer bli årets coolaste modevisning, kom till östra och kolla in den! Med grymma kläder och lite dansshow (guess who!) ;)     ...

Presentation


Michael Jackson Tribute Show

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards